Ja må Elvis leva uti hundrade år!!!

Ja ni tänk att der redan har gått 3 år, vart har tiden tagit vägen? det känns som längre faktiskt hahha...
Jag kom in med ballonger o presenter o Elvis blev så nyfiken o så glad, åh ballonger, paket?
Ja sa jag du fyller år idag, 3 hela år..sen sjöng jag igen..
Då sjöng elvis ja må leva!!!!!



Nisse grattade elvis på sitt sätt, gulligt va?



Paket, o mera paket...






Nisse vill mer än gärna hjälpa till med att öppna paket



Leka....



Japp här är vi mor till en underbar kille som fyller 3 hela år...!!!!!

ÄLSKAR DIG!

Mina vänner
Postat av: Nilla

Oj, nu måste jag ju gratulera födelsedagsbarnet en gång till. Så fina bilder. Och vad glad han ser ut. Hoppas att ni får ett trevligt kalas. Konstigt att jag alltid ska jobba när Elvis har kalas. Men farfar kommer i alla fall.

Puss & Kram

2010-12-03 @ 15:09:46
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Anna Hulda Viktoria Eriksdotter

Grattis fina lilla Elvis!!!

Hela stora Familjen sjunger för Elvis idag!!!

2010-12-03 @ 20:10:32

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0