Vår julafton



Vi besökte sambo D:s morfar en stund på em, så mysigt. morfar blev så glatt överaskad.



Se så fina de är, elvis älskar att kramas o det gör han med alla, o med gammelmorfar förstås=)



Vi firade jul hos min mor, se så fin klänning jag hade på mig;)



finaste....



Julklappsöppning, toy story lego, det uppskattades...



Elvis fick en tiger matta=)



Man blir lite trött på att bara öppna en massa paket, lite power nap=)



Glada jag...



Fina gänget, mor min, min mormor, jag o extra morfar rolf, o uffe



Elvis fick en tunnel med tält till så roligt!!!



O så här kan man göra med en tunnel om mamma är med hahaah...



extra gammelmorfar rolf o elvis har så roligt ihop=)



Hm, vem är gubben? kallas han för jultomte, njae mamma vet inte om jag tror på det va;)

Vår julafton var mysig, med god mat o gott sällskap, tack min familj att ni finns=)

Mina vänner
Postat av: Nilla

Åh så fina de är, Elvis och pappa.

Kram

2010-12-27 @ 17:17:32
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0