vi har en emil!!!!

alltså har ni några tips eller knep på hur man slipper bråka o tjafsa med en 3 åring om saker o ting?
så slut idag av allt bråk.

Ja jag vill gärna ha hjälp ge mig tips please....

när jag städar o då skrattar Elvis o tar hans spel o bara strör ut allt, vad göra liksom?

O idag ville Elvis inte äta total vägrade ville ha äppel juice men jag sa att nej ingen äppel juice utan att du äter, du måste äta. först mat sen juice. okej?
en sked sen juice det gjorde, men sen total vägrade han gick ned från stolen. jag tog upp honom tillbaka ja så höll vi på, men till slut det gick inte. han ville gå upp o sova. Det gick fort kanske 5 minuter..sömntuta..
man blir trött av att bråka...

Jag vet ju att det är inte meningen att han vill bråka så klart utan vill se var hans gränser går. men det är iaf jobbig period när det gäller just trots o så, o alla föräldrar får vara med om det. Det lättar ju liiiiite=)
Men min lilla kille han är en emil trots allt!



o inte nog med det, han tog vår alldeles fina kamera den va ju såå fin. den va vår käraste ägodel här hemma ja ni fattar.
men den tappade/kastade elvis på golvet o krasch lät det...SUCK!!!!!

Mina vänner
Postat av: Nilla

Tålamod...Tålamod...Tålamod...Tålamod........



Styrkekramar

2010-12-14 @ 21:46:39
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0