Tomte nissen Elvis



Min röd klädda tomte nisse Elvis, så fin kille jag har. Elvis fick vara med på lucia firandet idag, han har varit hemma för sin förskylnigs astma.



Tomte michellin gubbe hahaha så fin=)



hemma övade Jag o Elvis på den dära tomten tittar ut o haren skuttar fram. Elvis kan nästan sjunga hela den så duktig! han kan alla rörelser till den=) så stolt över honom.
Här kör han med tipp tapp..

Alla var så fina på lucia tåget men elvis blev lite ledsen, min mamma gris tomte;)

Mina vänner
Postat av: Nilla

Glömde ju berätta om vår fredagskväll. Helt plötsligt sätter Elvis upp händerna som ett litet hus. Och då frågade jag om vi skulle sjunga "Litet hus i skogens slut" -Ja, sa Elvis. Så vi tränade på den flera gånger, och Elvis gjorde alla rörelserna då. Sen sjöng jag "Sockerkaksbagaren" Och "Tipp Tapp" och när jag sjöng tomtar trippa fram på tårna, då började Elvis gå på tå. Gissa om farmor blev stolt, och rörd. Duktiga, duktiga Elvis.

2010-12-13 @ 22:33:17
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0