Så fint...

Det gör ont i hjärtat när elvis blir så ledsen över att sin pappa måste åka till jobbet usch...
Elvis sa: ledsen ellis ledsen o grät
lilla gubben så fin..

Elvis fick prata med sin pappa o då sa elvis älskar dig pappa alltså hur underbart är inte det att höra när man är ifrån sin familj,,så fint. jag blev så rörd av min son, ja fast det blir jag alltid hahaha


Mina vänner
Postat av: Nilla

Ja han är så fin, så fin...våran lilla Elvis. Jag fick några härliga bilder av dig och Elvis på kalaset i lördags. Jag kan mejla över dem så kan du använda dem i bloggen om du vill, nu när kameran är trasig ;o)

Kram

2010-12-20 @ 12:13:26
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0