pirr i magen...

Ja alltså jag har ju haft lite pirr i några dagar nu, för vadå tänk hahahah många frågetecken på facebook, många tänkte väl att jag kanske var med barn eller nåt men det är HELT fel haha här bir de inga barn gjorda;)

Nä utan jag har jobbat igen, jobbar 25% o det kändes så bra! jag var där idag o de känns som igår o alla verkar vara glada att se mig, så kul kan ha det så kul på sitt jobb? ja det kan man. man gör det man gör det till, heter det så?

så pirret i magen va nog lite lyckorus, för jag har verkligen saknat att jobba, o vill komma tillbaka så det så!



Jag tycker om dessa modell bilder för det är så olikt mig att vara modell hihih, här va jag också gravid med elvis i v 13

men den betyder mycket energi kick bild som jag bjussar på!
o tänk jag saknar faktiskt mitt långa hår, annars har ja ju kort kort nu..


Mina vänner
Postat av: Jean

Snyggo! Hur fin som helst gumman.

2010-12-21 @ 09:19:42
URL: http://blogger.com/geraldjean

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0