Laserdome med vänner...



Jag o jean kom på att vi ville göra något roligt med våra gubbar, o ja det ledde till att vi ville spela laserdome. o det skulle vara mycket roligare om vi var fler som spelade. vi ringde runt o runt till alla vi kände. o vi blev 11 stycken totalt. tyvär kunde inte de flesta fredag o juletider vet ni hihi;)
men vi som var där hade det jätte roligt, vilket gäng!
Det va bland annat våra bröder, gubbar, elvis stor kusin, vänner till bröder. O vi bjöd Elvis stor kusin på detta för han dyller 10 år snart!
alla 6 killar på bänken mot oss 5 andra. vi vann första ronden o nästa vann de andra. alla som vann i varje lag alltså fick högst poäng fick ett presentkort, MEN de som vann tänkte ju på snart blivande 10 åringen så han fick två present kort att spela gratis i 1 timme, hur snällt va inte det?=)





Snart blivande 10 åringen, va duktig du var wille, moster o morbror stolt!!!!
ja alltså jag är ju inte en moster egentligen men vi har alltid kallat mig för moster.
 ja va ska de annars säga? barnen, elvis kusiner har känt mig sen de föddes alla 3 barnen så jag känns som en extra moster! o älskar dem också som de vore mina syskon barn!



alla vi 11 st gick o åt på resturang, pizza hut. det var riktigt mysigt! vilken fin kväll det var.

Vi hann se iaf se idol också så det va ju perfekt....

Men va lång hårig jag är då? hm..ska de låtas växa ut eller klippa mig kort igen? jag vet inte jag avvaktar lite till...är lite sugen på att spara ut det faktiskt till mellan långt hår iaf...
will see..

Mina vänner
Postat av: Nilla

Kul att se lite bilder från er kväll. Själv har jag inga bilder från vår kväll med Elvis. Men vi hade mysigt vi också, trots hosta och snuva. Men i dag var han mycket piggare den lilla raringen. Så söt han var när vi ringde på dörren...kommer ni nu, sa han :o)



Apropå håret, det finns ju en som blir glad om du låter det växa ut igen. Jag ska nog låta mitt växa ut lite också. Det är så himla dyrt att gå till frissan.



Kram

2010-12-12 @ 17:11:54
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0