En liten fråga till er läsare=)

ja nu kommer den lilla frågan jag har tänkt på länge att fråga er men aldrig blivit av snälla var god o svara=) det skulle vara så roligt o veta vem som läser mina tankar ja typ varje dag=)

1) VEM ÄR DU SOM LÄSER, KÄNNER JAG DIG? BERÄTTA DÅ GÄRNA HUR JAG KÄNNER DIG

2) ELLER OM INTE VI KÄNNER VARANDRA BERÄTTA DÅ GÄRNA HUR DU HITTADE MIG=)....

3) VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG? EN STORT INTRESSE FRÅN MIN SIDA..=)

SKULLE VARA JÄTTE KUL O VETA VEM DU ÄR SOM FÖLJER MIG, O MITT LIV O TANKAR

MEN KUL ATT DU JUST HITTADE MIG!


Mina vänner
Postat av: Jean

Jag Jean, din allra bästa vän ;) läser din blogg för att jag är nyfiken på hur ni/du har det.

2010-12-21 @ 09:21:36
URL: http://blogger.com/geraldjean
Postat av: Nilla

Och jag, så klart. Svärmor/Farmor! Jag är ju speciellt intresserad av inlägg om mitt goa barnbarn Elvis. Och jag vet att det är flera som läser, men inte skriver något. Så dina inlägg är uppskattade.

Kram

2010-12-21 @ 17:24:00
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Anna Hulda Viktoria Eriksdotter

Jag Anna i Skåne. Jag läser här för att jag tycker så mycket om dig och hela lilla familjen.

Kram!

2010-12-21 @ 20:52:14

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0