BVC

3 års kontroll på BVC, det gick bra visst gjorde det, men jag vet att det är alltid något de ska påpeka eller tänka på suck. men men så är det när man har barn med speciella behov o det är ju inte hela världen att ha kontakt med en logoped vi har ju varit med om värre.
Men grejen var att hon visade några kort o Elvis skulle säga vad de var på bilden, jo det kunde han.
sen frågade hon vad man kan göra med dessa saker osv som tex en boll vad kan man göra med den? men elvis va inte fokuserad o kunde inte svara. fast jag vet att han vet...så jobbigt.
men vi skulle inte tänka så mycket på det utan kanske när det är dags vid 4 års kontroll eller ringa om vi behöver en logoped.

men rita kunde elvis för sin ålder vilket är roligt o prata 3 ords meningar gör han ju=)
Elvis är 97.5 cm o 13700 gram=)

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0