Grekland del 1



Äntligen är vi på väg, resan tog totalt 10 timmar några timmar i finland, det gick bra.
men ganska lång tråkigt faktiskt.



En natt var vi hos vår vän marina vi har känt varandra väldigt länge, sen jag var som i elvis ålder, det var mysigt!



Vi tog bussen från korinthos det tog ca en timme och vips så var vi i nafplion...
det kändes väldigt konstigt och känslosamt. Elvis var så duktig på resan dit. väldig stolt över honom.



Härliga berg....



Här ser vi nafplion



Min "pappa" tasso och hans son Odyseas, hur söt som helst 9 år är han.



Elvis leker med en katt och en av min brors kusiner...



Här har vi tassos syster som jag inte har sett på flera år, och det var trevligt att ses igen.
rena rama släktträffen här va=)



Och så äntligen kom efterlängtade mobbo Kalex som Elvis säger...
Och motte edete, moster alltså jeanette=)



Ännu en underbar klar berg bild....



Vi hade det jätte kul o mysigt eller hur? pratade skit hela kvällarna så bror min fick ont i öronen hahahaha



Här har vi två av min brors kusiner som jag inte har träffat på 10 år och mer där till, underbara minnen tillsammans. de sitter längst bak. spirou och Andreas.




Här har vi spirou, det var väldigt trevligt att få umgås med dem. vi gjorde väldigt mycket tilsammans som att åka o bada varje bad, möttes på kvällarna och åt middag och drack drinkar efteråt och åkte hem tillsammans för där jag bodde hos "farfar" där bodde alla släktningar, så det kändes väldigt tryggt.
och nu saknar man denna gemenskap, känns väldigt tomt nu, när man har umgåtts så pass mycket en tid...
Det man gjorde om dagarna var att åka till stranden, va där ett par timmar, hem o byta om sen gå ut, dricka en frappe sen åt man middag vid 22 eller 23, efter det drinkar=) så såg våra dagar ut typ underbart!!=)=)=)

Mina vänner
Postat av: Caroline

Hej vännen!

Vilka härliga foton! Jag vill med åka till grekland. Förstår att det var roligt o träffa släkten!

Må så gott,

kram Caroline

2010-08-03 @ 18:55:04
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0