Pyssel, pyssel..me like!

jag pysslar o pysslar, jag tycker det är min terapi hahahha, att sitta o klippa o klistra o tänka ut ideer på vad jag ska göra. dessa kom jag att göra. Jag ville ha bild spel liknande i Elvis rum men det får bli senare tillfälle. dessa kort kommer från grekland o de hänger vid köket.













 detta kort är ett födelsedags kort till min mor som fyller år imorn..
tanken va att de som är med på presenterna ska va med på kortet..här har vi dem...



O detta foto album är till min farfar i grekland, det är några bilder från vår visit där nere, hoppas det uppskattas nu när vi åker ned igen..det ska bli mysigt att träffa dem igen. farfar o pappa. resten av släktingarna är i tyskland nu, de åker ned bara till grekland på semester som landställe vet ni...


Mina vänner
Postat av: Nilla på jobbet

Så fint du har gjort :o) Det var så mysigt att Elvis kom och hälsade på en liten stund i dag. Han pratade hela tiden. Harry nosade honom i nacken och då skrattade Elvis och sa -Harry killar. Sötnosen. Nå hur blir det, får jag plats i resväskan. Eller får jag stanna hemma ;o) Nä, skojar bara. Men ha en riktigt, riktigt mysig semester hela familjen. Vi tar hand om katterna och huset.

Puss o Kram

2010-08-29 @ 00:04:17
Postat av: Anna

Hej!

Tack så mycket för ditt svar! vad skönt med semester =)

Alltså jag var har tjatat, verkligen tjatat på BVC att ta fatt i detta. Jag fick först en tid till en psykolog!?, sen en barnläkare som tyckte att problemet är estetiskt bara. efter ett tag bad jag BVC om en remiss till en kirurgläkare och de sa att de skickat det direkt. Efter 3 veckor fick jag en kallelse till läkaren jag varit hos innan, som bara tyckte att det var estetiskt, att jag skulle komma till honom om ytterligare 3 veckor för att då dikutera problemet igen och sen om han tycker det är nödvändigt så ska han skicka en remiss till en kirurgläkare... Är det klokt?! Jag är helt nollad, vet inte vad jag ska göra?! Nu har jag kortat av historien avsevärt, det har varit många strider däremellan för att övrhuvudtaget komma dit vi är idag... Jag tycker att din son är så unerbart söt! men jag måste fråga, är det en fläck han har i ögat? Det var jättecharmigt iaf, jag gillar sånna ofarliga saker som gör barnen unika. Min äldsta har ett smultronmärke i tinningen och min yngsta har en urgropning i örat. jättesött! mvh Anna

2010-09-15 @ 12:57:41
URL: http://annaoja.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0