Våra dagar...

med skogs promenader, leka, och busa o mysa o pussas o bara vara, dessa dagar ÄLSKAR JAG!



Vi var ute i skogen här om dagarna o  ville plocka svamp men jag gav upp rätt fort när det inte fanns ett enda någonstans, så tråkigt! Elvis ville inte gå för hans skor var antagligen för små....



Här om dagen fick Elvis en låda av sina kusiner kan ni gissa vad den innehöll? fullt med stora legos, o inte bara det nej..ETT stort flygplan, En helikopter, o ett bil garage, rena rama julafton!
Elvis sitter flera timmar enbart o leker med flyplanet...







Gubben sitta här mamma säger Elvis...
Flygplanet Grekland bada mamma säger Elvis..

Underbart va????

Mina vänner
Postat av: Nilla

Härligt med såna dagar. Och snart får ju Elvis flyga till Grekland på riktigt.

Kram på er

2010-08-25 @ 10:41:23
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0