tralalalalalal....

nu har ja semester, fint fint...
så nu är de blogg vila för min del för ja ska njuta av min semester...
har shoppat iaf till min mor som fyller år i helgen..
jag säger inte va det är hihihiih.....
ska strax hämta min lilla kille, o sen kusinerna.
 härliga fredag....
härliga semester...

idag mår jag bättre så dont worry be happy!
man har ju sina upp and downs eller hur?
alltså det va inget speciellt igår utan jag kände bara att, nä usch dag...
kram på er ha de bra medan jag njuter..

Mina vänner
Postat av: Madeleine-Änglamamma till Philip 081211-081212

Jag har hört att det är barnen som väljer föräldrarna =)

Ibland har jag svårt att tro det när man ser alla barn som lever i misär med föräldrar som pundar, dricker eller allmänt inte bryr sig om sina barn.

Men många gånger brukar jag faktiskt tänka på det att min son nog valde mig av någon anledning.

Vilken anledning vet jag ännu inte.

Kanske man en dag får reda på...



Kunde ni se på UL att det var något fel på din lilleman?

Eller kom det senare?



Jag förstår att det inte är kul att ha ett barn med speciella behov men jag förstår ändå att det inte är jobbigt jämt och att ni nog har många ljusa stunder ihop med er urgulliga son.



Vet du om han kommer att bli frisk till slut eller kommer han att behöva leva med detta och OP hela livet?



Många kramar till er och njut nu av semestern!

2010-08-27 @ 14:26:21
URL: http://middemadde.blogg.se/
Postat av: Madeleine-Änglamamma till Philip 081211-081212

Heheh jo det går snabbt när man ändå sitter vid datorn =)



Jo jag har sett hans öga på bilderna men jag trodde inte att det var någon sjukdom.

Jag hade nämligen en kille i yngre dagar som hade petat sig i ögat när han ramlat då han var liten så att pupillen blev på det sättet men han var helt blind på det ögat så jag trodde att Elvis kanske råkat ut för en olycka.

Men där ser man, man lär sig något varje dag och herregud vad många olika saker det finns som människan kan drabbas av.

Man blir nästan mörkrädd!!!



Kan tänka mig att ni redan har kommit in i livet där ni vet exakt vad ni kan äta för Elvis skull och att det går lite som på räls.



Ja njut för tiden går så fort =)

2010-08-27 @ 14:39:29
URL: http://middemadde.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0