tralalalalala..

elvis är med sin mormor o jag får ha en egen tid med Sambo D, härligt, vad ska vi hitta på då? ja handla lite smått till mina gäster som kommer i helgen, jag fyller som sagt år snart;) lite sådär känsla 26 år, inte jippeii direkt! att fylla år alltså;) sen kanske bara vara ikväll o se på film.

Elvis kan säga 4 ords mening hihhihi: håll i dig katten! sa han till en lego katt som satt på en lego cyckel, min prins!


Mina vänner
Postat av: Nilla

Hoppas att ni hade en bra barnfri kväll. Vi ses i morgon, tror jag, om jag vaknar i tid. Jobbar i natt och även söndag och måndag natt. Men annars kommer Kjelle och Oskar i alla fall. Men jag tror inte jag sover så länge i denna tropiska värme.

Kram

2010-08-14 @ 12:07:00
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0