stress? nä då..not!

ehm ja alltså som de flesta vet så ska vi resa om ca en vecka bara till grekland igen, ja IGEN är det så svårt att förstå det? vi gillar grekland, kommer alltid att göra o speciellt när man kan språket...
men vi har inte riktigt disskuterat hur, vart o så o hotell nä det är inte bokat. men lugn..jag känner mig inte stressad över det nej..det ordnar sig alltid jag vet hur man tar sig till o från öarna o andra färdmedel sätt som finns..o hotell finns det gott om nu...

utan det är stressigt det som ska planeras att tas med, fast nu är man två vuxna o kan packa ned lite mer än vad jag hade med mig som ensam...

många läkartider har man fått nu i slutet av aug som man måste ändra tid med mera o det blir mycket när vi kommer hem usch...
men ja ja så är det o leva när man har barn med särskilda problem och hur vore livet utan min prins Elvis, det finns inte i universum att jag skulle vara utan honom..det är en del av vårt liv nu att vara en familj men många läkarbesök o vad det innebär att vara förälder med barn med särskilda behov...

men ja vi tänkte iaf som vi vet nu att vi åker till naxos...sen kanske små öar runt omkring..
o tillbaka till där jag o Elvis var, i Nafplion några dagar för att hälsa på pappa o farfar roligt!!!!!

så tillbaka till athen hihi lite roligt är det....
Elvis pratar oavbrutet om grekland o bada o nafplion...o min pappa där nere bra minne Elvis har...


Mina vänner
Postat av: Nilla

Kan ni packa ner mig i en väska också :o) Vill tillbaka till Grekland nuuuuuu.......

Kram

2010-08-23 @ 23:43:47
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0