inge roligt alls idag...

Nä inte alls mina dagar dessa dagar..inge roligt allls...
vet inte vad det beror på men det känns inge kul längre med nåt!


Jag o Elvis hade det så mysigt imorse i sängen vi låg o skrattade, kramades, pratade om allt! han håller mitt humör uppe o han är mitt liv....
det tänker jag på när jag inte vill tänka på nåt, vill inte alls iidag! men jag tänker på min lilla prins ord, o söta lilla röst..så söt.


Mina vänner
Postat av: Madeleine-Änglamamma till Philip 081211-081212

Hejsan!

Jätte tack för dina kommentarer i min blogg.

Det är skrämmande men ändå sådan lycka =)



Jasså är han så sjuk din lilleman?

Kommer han att bli bra någon gång med hjälp av OP?



Hoppas, hoppas



Jag kan inte förstå hur det är att nästan bo på ett sjukhus eftersom jag aldrig har gjort det, men jag vet att det inte kan vara enkelt och som du säger att det lätt tär på en som person och som par.



Det är så hemskt när små barn ska behöva vara sjuka och lida, dom har en smärttröskel som ingen kan ta tror jag.

Vet en tjej som har en son som har någon sjukdom där huden försvinner och han får massa sår och blåsor på kroppen. Kommer inte på nu vad den sjukdomen heter men hon säger det att han klarar så otroligt mycket smärta pga detta och att en människa utan problemet aldrig skulle klara vardagen så bra som han.



Det är så hjärtskärande när små behöver bli sjuka på ett eller annat sätt.



Många kramar till er!

2010-08-26 @ 17:57:36
URL: http://middemadde.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Gumman! I bland känner jag också så... det är nog vädret ;) Men man blir ju glad av att kika in här och se alla fina bilder på Elvis. Svärmor din är verkligen superduktig!!!



Kram på dig! <3

2010-08-26 @ 18:19:37
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0