det är svårt...

mmm det ska kännas att leva ibland eller hur? eller typ alltid..
jag ska  egentligen vara glad att vi har det bra med nästan allt som livet ger mig o min familj, men varför är man aldrig nöjd med tillvaron?
fast det är välens egen rätt att själv sätta mål för framtiden eller hur? man kan inte klaga eller sätta någon annan att göra ens mål i livet, men det kan ju vara så att man inte har tänkt sig detta liv som man har nu för några år sedan..men i stora hela stämmer den in på mig faktiskt....
så vad är mitt mål med mitt liv just nu?
hm...
ja alltså jag pratade lite högt här om dagen med Sambo D o svägerska att kanske ta moppe kort eller va heter det nu då? ja för att köra småbilarna med bara moppe kort...
kanske roligt?
ja o då tänker ni va sjutton är det för mål egentligen? ja men man måste ju vara realist eller hur i sina mål, detta mål kanske jag klarar av snart....
o sen?
det får ske dag för dag eller hur!
så nu ska jag kolla upp hur man ska ta moppe kort "tjossan" vad nu det heter=)=)

Mina vänner
Postat av: Nilla

Jasså minsann,du vill ha ny header. Kan vi väl ordna. Ska fundera lite bara. Vill du fortfarande ha Thailandsbilden med D:s hand som bakgrund till bilderna. Eller ska jag hitta på något nytt? Du kan väl höra av dig på telefon.

Kram

2010-08-23 @ 23:34:33
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0