Bilder från veckan samt lite påskäggs öppning


Milton var ju här förra lördagen då elvis mådde dåligt men här är man glad=)


Elvis fick öppna sina påskäggs paket redan i torsdags....jag kan inte vänta!
Vad kan det vara???


Nämen dra mig baklänges mamma är det en barnfilm om en bondgård.


Hm..vad kan det vara här inne då? i en ikea påse?


En stor gosedjurs hund, wow, Elvis kallar den för stor! för den är ju som sagt stor, sötnos!


Elvis fick även en potta, först vart han lite rädd, men satte sig där till slut.
vet inte om han gör det igen, vi får öva då o då.


Men annars kan man göra så här med pottan, gå potta!


Elvis fick sitt påskägg, eller han fick leta lite först. Naturgodis, kex chocklad,
Gogis säger Elvis,Ja det är Elvis godis......

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0