En kalas helg!



Lördag morgonen bestod av av gå upp jätte tidigt, klockan 6 för att åka till Uppsala där det var marknad, fina bilar att titta på och en massa lera!! våra skor och vagn är förstörda, jaja det går  väl att göra rent. Jag hittade ingenting men det var mysigt att göra något tillsammans och nu börjas det med utflykter och picnicen med!
 i like!!!




Vi hann bara vara hemma i en timme innan vi skulle iväg till 30 årsfirande,
Elvis faster hade kalas!
Elvis nya vita lack skor va tycks? så snygga, Elvis momo har köpt dem!



Det bjöds på ALLT! så god middag, portogeisk plock mat, ehm stavade jag rätt nu äh men ni fattar väl?
jätte gott iaf...
Och gott om trevligt sällskap, härliga människor det finns alltså=) så omtänksamma och verkligen, typ har jag känt dig hela livet???



Elvis var så glad att få leka med sina kusiner och de andra barnen, och Elvis var så snäll och duktig han börjar verkligen bli stor! så underbart att se! han sov så sött i sin vagn till vuxnas skit snack;) mitt på natten och klockan 3 var vi hemma!

Och nu var vi nyss hemkomna från Elvis flickvän Tilda, gudmor Becca hade en kalas bjudning, mysigt!
Tyvär ingen kamera med...

Mina vänner
Postat av: Nilla

Så söt och glad han ser ut, goungen. Jasså var det Elvis som hade de fina vita lackskorna. Jag såg dem ute i hallen minsann :o)

2010-04-26 @ 09:59:05
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Aneta

Hej

Såg de fantastiska skorna. Vita lackskorna på din blogg.

Får jag fråga om du vet var de är inköpta?? Jag letar med ljus och lykta efter vita lackskor..behöver dem till på lördag och kan inte hitta.

Vet du vad för märke de är??

Hoppas du orkar svara mig

MVH

Aneta

2010-06-05 @ 19:24:32
URL: http://bara-livet.blogspot.com/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0