Natt natt säger....

Igår jobbade jag och jag ville prata med llla Elvis
Jag- Ska du till mormor snart, vad kul
Elvis- Mormor, Leon, (leon är Elvis morbror)
Jag- Ja visst ska du det
Sen pratade vi lite kom inte ihåg men
då sa jag god natt sov så gott, puss puss osv ja ni vet....
Elvis-Natt natt puss

sötaste sötaste.....

Igår var vi hos dietisten. det gick bara bra, Elvis följer sin kurva och hon tycker att han äter ändå bra för att vara en dålig dag. han är en periodare jo tack....
Elvis väger 12.7 kg ja det förvånade mig det är väl bra??
längden ja det vägraade Elvis göra. Vägrade stå mot väggen. Han blev rädd. Det klart man blir, han visste ju inte vad som skulle ske.

Men minimax ska vi fortsätta ha som reserv....

Mycket roligt händer i helgen hihihihihiih

Mina vänner
Postat av: Anna-Maria

Härligt att höra att allt stod bra till.. Skönt med vikten..



Spännande.. =)

Njut av er trevliga helg och med varandra..



KRamar

2010-04-25 @ 15:24:35
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0