Mitt hjärta gråter....

AV LYCKA när jag fick höra min älskade son säga för första gången....
ni ska höra vår dialog...

Jag-Mamma älskar dig

Elvis- Mamma.....ELKIR DI

Mamma älskar dig sa han åhhhhhhhhhhhhh kan inte beskriva denna känsla så lycklig att jag har dig som son ELVIS du förgyller min vardag, mitt LIV!

Och igår sa han sitt där, han pekade vart mamma o pappa skulle sitta vid köksbordet, UNDERBArT....


men igår ringde dagis till mig för första gången o sa att Elvis hade feber...Lilla gubben....

Mina vänner
Postat av: Nilla

Gull-Elvis!!! Farmor blir rörd och varm i hjärtat.

Puss på er

2010-04-29 @ 19:16:46
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Anna Hulda Viktoria Eriksdotter

Kram till Elvis med föräldrar från oss i Skåne!!!

2010-04-30 @ 10:52:58
Postat av: Anna-Maria

Underbart.. Jag ryser i hela kroppen.. God Elvis..



Njut av livet och mys med dina familj..

Och krya på sig..



Kramar

2010-05-03 @ 20:14:53
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0