Har ingen vetttig rubrik=)

Idag är ingen vanlig dag, idag är det en speciel dag hurra hurra hurra
HURRAAAAAA för Elvis faster som fyller år just idag och fyller jämt!!!!
vi var en sväng förbi med blommor och överaskade henne.....
O inte glömma Elvis gudmor fyller också år idag!!!Grattis på er.......

Hur mår Elvis? jo bra tack, han mår så bra så. springer runt, pratar, och är som vanligt. ja ibland mat o ibland inte, det låter väl normalt för att vara Elvis??=)=)

Elvis pratar som sagt mer nu och det var så kul att man kan diskutera med honom, ha en dialog
Jag: Elvis du får inte bli större än vad du är, sluta vaäxa, okej? usch tiden går alldeles för fort!
Elvis: skakar på huvudet STOR säger han.....gullunge

gagug= dammsuga
Lygpan= flygplan
mobil=mobil
Bebis= bebis

Mina vänner
Postat av: faster

Tack för besöket och den fina blomman.

2010-04-21 @ 11:17:53
Postat av: Caroline

Hej!

Usch stackars dig har du med en whiplashskada?! Hur fick du din? Blev du med påkörd bakifrån?

Jag tycker det är bra med min skiva jag fått av min sgy, där är det en röst som talar pedagogiskt hur du ska göra och tänka, så att du stressar av och hamnar i detta sk "varandet".

Stella mår inte alls bra, sååå trist! :-( Hög feber igen och rinnger rätt igenom... men men... nu sk avi avvakta hemma, bara orkar inte ngt annat! Så länge hon dricker o kissar får man vara nöjd!

Hoppas ni mår bra!

kram!

2010-04-21 @ 13:30:01
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0