Familjen sjuk det är vi det!!!

Eller inte vi utan Elvis, igår var han hur pigg och glad som helst, förstår inte vad som gick fel...
Inatt var han varm kunde inte sova..
Imorse ser jag att Elvis ena öga är helt svullet, han kan knappt öppna ögat,jag tänker å pollen kanske det?
Ja men iaf så kan han inte gå till dagis, och så hopp på bussen till vårdcentralen
Och jag tänker jaja nu säger de säkert att det är ingen fara utan någon biverkning från badet igår..

Nä, utan elvis har halsfluss, ögoninfektion och öroninfektion...Hoppsan tänker jag...
Så antibiotika för hans del och idag fick Farbror Oskar komma och vara en timmes barnvakt medan vi gör överaskningen...



titta på hur min son ser ut, lilla killen ändå så glad och tapper han är väl van vid sjukdomar vid det här laget....

Överaskningen var en timmes thai massage, det var såååå skönt, tack farbror oskar att du ställde upp!!!

Mina vänner
Postat av: Anna Hulda Viktoria Eriksdotter

Grattis till Danne och krya på Gos Elvis!!!!

2010-04-16 @ 17:35:24
Postat av: Caroline

Hej på dig!

Ja visst är det beundransvärt hur de små kan vara så tappra?! Jag beklagar alla sjukdomar, både ögon o öron o hals :-( Du får försöka trösta dig med att det går över! Hur mår han annars? Med magen och så?

Stella blev inlagd idag. De misstänker tarminflammation, hon har varit dålig en vecka men tillståndet förvärrades idag med plötslig hög feber, över 40 grader. Då kan de ha spridit sig till blodet. Ett evigt långt orosmoment som stressar oss mammor- tråkigt!

Nog om det,

krya på sjuklingen, ta hand om er!

kram Caroline- mamma till h barn

2010-04-16 @ 19:46:42
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Anna-Maria

Men fyy vad tråkigt..

Det där lät verkligen inte skojj..



Jag hoppas att anibiotikan hjälper..



Massa Krya på er kramar

2010-04-17 @ 17:05:10
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: Klas

Hej!



Kul att höra av dig, tråkigt att höra att din lille kille mår dåligt. Men dom studsar tillbaka, de små liven. Ofta förundras jag över vilken kapacitet till att borsta av sig och gå vidare små barn har, oavsett förutsättningar. Själv skulle man ligga i fosterställning och gny över en tiondel så mycket elände som vissa barn får vara med om. Passa på att inspireras över barnens syn på livet, är mitt tips.



Krya på er!



/Ivans pappa

2010-04-19 @ 15:29:42
URL: http://ivanmauritz.wordpress.com

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0