Kommer hem o blir uppvaktad!

Tänk så skulle man ha varje dag, att man blir så uppvaktad, så enkelt o bli sååå glad=) jag kommer hem o på köks bänken står det två sTORA UNDERBARA röda rosor, är de till mig tänker jag? o bredvid ligger en liten flaska vin, den ska vi nog dricka till maten imorn. Jag öppnar kylskåpet och där finns en flaska champnange, o bättre blir det Gubben min har köpt alla mina favorit godis sorter som jag gillar....o allt BARA för att vi fyller 9 år tillsammans...nio år det är en evighet ju!
Ja tiden går fort, up and downs det har alla det kan ju alla hålla med om.

Hur träffades vi? jo genom en slump det var en fest som jag inte va egentligen va bjuden till men de va några som inte visste riktigt va denna hus låg o jag av en anledning visste? väl inne i huset då jag tittade ut mot gatan o där går en lång kille eller ja går, HaN VINGLaR fram mot huset. o Jag tänker hm han måste jag bara ha! jo så tänkte jag hahaha....o så va han bara där, Inne i huset, vi sa väl inte så mycket till varandra men när jag skulle gå hem ja ni vet 16 år o va ute så länge det fick man inte, Inte då minsann, väl i hallen då jag skulle ta på mig mina ytterkläder så ramlar jag på Sambo D o vi ler=) Inga nummer byttes o måndagen därpå så bad o böna jag om att hitta denna kille, fick på något sett hans nummer o ringde hem hehehe=) o sa mins du mig? ska vi ses, ja som vanligt ni känner mig om jag vill något, då vill jag det! det va jag som startade första kontakten o efter det har det blivit 9 år av glädje, kärlek, resor, tilit, låta varandra ha sin tid, utrymme, o vår ögonsten ELVIS! med mera.....oj vad mycket det blev men så började det!

Mina vänner
Postat av: Nilla

Grattis på er, Raringar.

Puss & Kram

2009-11-24 @ 08:28:38
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: mammagladh

9 år! Stort GRATTIS.

Kram på er.

2009-11-24 @ 10:19:11
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

Grattis på er!!!

Jag ser fram emot att säga grattis när ni firar 10,11,12,13,14,15,16..........30år det firar Bosse och jag i år. Jädrans vad tiden går. Ni e så gulliga,fina och alldeles underbara. Pussa på Elvis och ha det riktigt bra.

Kram från moster i Skåne

2009-11-24 @ 10:33:00
Postat av: amsibamsi

Hejsan, det va verkligen inte igår! Med mig är det bara bra, hur är det me dig? Ser att du fått n super fin son, grattis grattis grattis!

Jätte kul att få veta att du följer min blogg. Man har ju ingen aning vilka det är som läser den, man ser ju bara hur många det är i statestiken. Men man undrar ju alltid lite vilka det är som egentligen går in och läser. Men nu vet jag, och jag har lagt till din blogg i mina favoriter ;) Ska följa dig och din fina familj!

2009-11-24 @ 18:22:25
URL: http://amsibamsi.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0