Gooood Morning Sweden!

God morgon, sovit gott? Det kan inte jag påstå iallafall. Elvis som ville ligga bredvid mig böka och rulla runt minsann hela natten. Och sambo D har jobbar natt, jag vaknade av att han kom hem vid 4 och kunde inte somna om....Elvis är på dagis nu och jag ska snart åka till jobbet jobbar till 21.
Hur ser min vecka ut då?
Tisdag: vi firar vår 9 års dag jag o Sambo D. Får se va han hittar på för nu ska han minsann överaska mig.... 
Onsdag: jobb möte
Torsdag: Jobba
Fredag: först tidigt till BVC för att väga Elvis med mera sen till dagis, sen jobba....
Ja det va den veckan, det blir säkert några förändringar hit eller dit o jag får återkomma med om vad vi gör imorn då, spännande!
Ha en bra dag, det känns som om jag kommer få en någonlunda bra Mååndag!

Mina vänner
Postat av: Nilla

Det får du säkert. Själv ska jag hämta "Grabbarna Bus" i eftermiddag, på skola och dagis. Och sen förse dem med middag, innan modern kommer hem.

Kram

2009-11-23 @ 12:03:16
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Natalie

Hej Erika!

Kanon fin bloggsida! Personlig och jätte fina bilder på eran fina Elvis.

Ska till Thailand (Koh chang)nästa vecka med familjen. Har du några tips just ang att resa dit med barn, vad som är bra att ha med sig m.m. Jag är lite spänd över den långa flygresan, men det ska nog gå bra. :)

Våran Isak är 8 månader nu, vad tiden går fort!! det händer nya saker hela tiden...

Jag börjar jobba igen 1 februari :( då ska pappa Peter ta över.

Jag ska fortsätta läsa din fina blogg.

Kram //gammla jobbarkompisen



2009-11-23 @ 16:20:55
Postat av: Anna

Hej vännen! Du uppdaterar verkligen varje dag! bravo! min har stått stiltje ett tag nu men nu e jag på g igen:)

Jätte bra blogg du har! Personlig!

Me like!

krama om

2009-11-23 @ 21:17:31
Postat av: ingrid

Ja alla nätter är inte lika lugna när man är småbarnsförälder. Hade äran låna lillknatten Adam snart 2.5 lörd-sön, vaknade vid 5.00 och undrade vad farmor gjorde... Då är man inte så jättepigg..

2009-11-23 @ 21:28:27
URL: http://farmoringrids.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0