Lite slapp i fotöljen o lusse firande på dagis!



Jag o min bil!



Mamma titta vad många bubblor jag kan göra...PRUTT.......



Idag var det dags för Elvis första lusse firande på dagis vi var utomhus jätte mysigt men det blev kallt efter ett tag stort plus till alla dagis fröknar som gjort så fint med glögg o lusse fika efter=) 
o så fina alla var, Jätte duktiga på sjunga, de stora barnen. Här komma, här komma peppar gubbe Elvis...



Elvis va inte ensam om att vara peppa kaksgubbe...så fint det var....
Vår stora kille, o tänk igår sa han mjau....katten säger MJAU på ett sånt gulligt sätt....
Elvis pratar allt mer nu, det ploppar upp en massa ord=) stolt mamma o pappa

Mina vänner
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Ha, ha, ville inte verka "hemlig" men min blogg-adress är baldersvagen, vi bor alltså på Baldersvägen :) precis vid spåret om du känner till området.



Ja visst var Lindex pepparkaksdräkt fin!!! Det var nog fler barn (och föräldrar) som föll för den.



Berättade för min man i går om er, han tyckte det var helt otroligt att det finns en liten kille till i Väsby med samma sjukdom och som också legat på sjukhus i Thailand.



Ja, vi springer säkert på varandra någon dag, om inte så får vi se till att göra det :)



I dag är jag hemma med sjukt barn, mellansyster har feber.



Hörs snart igen! Kram!



2009-12-15 @ 07:30:08
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Nu är det min tur att bombadera din blogg ;)



Men glömde ju fråga, vilket dagis går Elvis på? Axel går på Skutan. Tjejerna går i Odenslunda skola.



Är Elvis sen med tal eller andra saker? Axel var inte så värst sen med det motoriska. Eller ja, han rörde sig ju inte under hela första halvåret, men sen kom han i kapp ganska snabbt. Talet har varit sent dock och han pratar orent till skillnad från storasystrarna som har pratar rent sen de började prata och tidigt också. Axel går hos talpedagog en gång i månaden men hon är inte orolig för honom, mer att han behöver öva och att han är lite lat.



Nu ska jag låta andra få chansen att kommentera också ;)

2009-12-15 @ 07:35:08
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Malena?! Menar du William, Oliver och Miltons mamma? Hur osannolikt är inte det då? För William går i samma klass som Vera (min stora tjej), Oliver i samma klass som Clara (mellantjejen) och Milton går på samma dagis som Axel, fast jag tror de går på olika avdelningar.



Jag är inte från Thailand, adopterad från Korea. :)



2009-12-15 @ 11:13:34
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Nilla

Men...jag blir alldeles knottrig. Detta är ju helt otroligt. Tänk vad det är bra med bloggar. Fantastiskt att ni har hittat varandra.

Kram/ Farmor/Svärmor

2009-12-15 @ 15:12:39
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0