Elvis kan säga cykla.....

ja som ovan jag säger det bara, är så stolt över min stora pojke som pratar allt mer....denna vecka har han lärt sig säga:
Pappa
Gurka
Bråka
Cykla
Bubbla-säger buppa

Är det inte underbart?????
Stoltare mamma o pappa får man leta efter.........


Men ingen bra dag ändå för mig personligen....
Vill inte ta upp det men skriver det ändå är något deppig.....
Jobb relaterat är det iaf.......
så inget annat om man säger så

Mina vänner
Postat av: Nilla

Elvis, Elvis, farmors gosplutt. Så glad jag blir. Och vi kommer på ditt kalas, så himla skojigt, och bullarna tar vi med oss. Hurra, hurra

Men mamma Erica, vad har hänt??? Skickar en STOR STOR VARM KRAM

2009-12-09 @ 22:09:21
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0