Vår jul!!!



Först var vi hos Sambo Ds morfar, Elvis kusiner, faster, farbröderna, Farmor, Farfar....de var något uttråkade barnen så de fick byta julklappar med varandra, Oliver fick en pluto hund, han tycker så om våran hemma så han fick en liten, Wille fick en skämtbok, Milton fick en gitarr.....Elvis fick bilar o en verktygslåda jätte glada blev alla!



Julbord, vi alla hjälptes åt att ha knytis, lax, potatis med mera... Å min svärmors specialite hemmagjord sill...mums säger jag!



Elvis såg på kalle Anka o han va så nöjd så....vi hade i år inga typiska jul kläder på oss...hm..men Elvis va väl fin ändå=)



Efter Kalle åkte vi hem till min mammma, svär föräldrarna kom med o fikade det var trevligt Elvis fick en radiostyrd bil av dem o vi fick som jag önskade här på bloggen en elvisp=) toppen!
Här sitter mobbo Alex o Elvis o väntar på tomten vem är vår tomte tro?



Alex vänner satt med i soffan o vi frågade om en av dem kunde vara tomte, o Leroy ställde upp, tack för det=)=)du var en bra tomte tycker jag..ska du inte fortsätta med det?



Jo här ser ni mig, inte speciellt julklädd men något iaf ett rött hjärta som halsband duger väl? här får jag en underbar fin tröja av min andra lillebror Leon, så bra smak mina små bröder har!



oj va glad man blir för en väska! jo det blev jag faktiskt för den är speciell den är från min bror alex, ja o det är inte så ofta man får present av sina små bröder det var länge sen, jag är såå glad för den. Det är så att jag hade en vit väska för inte så länge sen men min Sambo "råkade" ta sönder den av någon anledning hehe....men nu har jag en till o den ska han minsann inte röra!



Elvis får här ett helt kök att leka med...ojoj....här kan han minsann göra en soppa till sina föräldrar=) Elvis fick sammanlagt 3 radiostyrda bilar, en båt/buss till badkaret när han badar med mera.....
Vi hade det toppen tack alla för en trevlig kväll/natt.
Nu är det vila som gäller o jobb o nyår som väntar....
TAcK O HEJ FÖR MIG!



Mina vänner
Postat av: Nilla

Tack själv! Det var en trevlig men intensiv julafton. Vi var ju på tre olika ställen. Somnade gott kan jag tala om. Sen har vi mest slappat. Kjelle har fixat lite i köket också.

Kram

2009-12-27 @ 11:01:55
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Mari

Låter som ni haft en mysig jul! Vad smidigt med knytis julmat, då hjälps ju alla åt liksom :-)

2009-12-27 @ 15:45:13
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Vi hade heller inga speciella julkläder på oss. Jag hade iofs lagt fram fin-klänningarna till tjejerna men de valde själva att ta på sig sina "vanliga" kläder, de börjar bli stora nu ;) Och Axel ville som vanligt ha linne och shorts på sig, till slut gick vi med på linne och långbyxor...



Nu är det fullt upp inför Axels kalas på Nyårsafton, det ska liksom börjas om från början, städas, tvättas och bakas...



Massor med krmar till dig och din söta familj!

2009-12-28 @ 16:09:44
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0