Check!



Igår var vi på en långdags utflykt till två olika sjukhus med elvis, det första ett besök hos Doktorn på KS som skulle titta på elvis utveckling om den är "normal" för det har har varit med om och missat när han låg på sjukhus. Doktorn ställde några frågor vad Elvis kan, med mera. Elvis är lite klumpig i händerna, pincett greppet kan han inte riktigt med ena handen, något svag. Men annars var det bara positivt för Doktorn tyckte att Elvis är en jätte fin pojke som visar att må bra, o utvecklar sig själv i en liten takt, och visar fin kontakt med nya människor. Så hon trodde att det var så att han behöver mer tid o eventuellt lite hjälp från habiliteringen med talet, o styrka med mera. Visst har jag en fin POJkE ingen snack om den saken!

Sen åkte jag o Elvis vidare med bussen till St. Eriksögon sjukhus för inskrivning o narkosbedöming för Elvis ska lätta på sina tårvägskanaler, eftersom han har trånga o lätt på ögoninfektioner. Även det gick jätte bra.

Efter gick vi till Elvis fasters butik, Små grodorna, där letade jag efter en födelsedagspresent o hittade den mest perfekta sak, inte avslöja ännu=), Elvis fick en leksaks moped för han hade varit så duktig!


* Jobb idag
* Imorgon fyller min STORA pojke 2, lite fira såklart...
* fredag jobba
* lördag KALAS

Mina vänner
Postat av: Nilla

Det visste jag ju redan att Elvis är världens bästa. Och med allt han har varit med om så har han kommit långt i sin utveckling ändå.

Ni hann med mycket i går. Nu ska jag jobba två nätter men sen är jag ledig igen. Så vi syns på kalaset på lördag. Ska bli kul.

Puss & Kram

2009-12-02 @ 11:03:07
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0