Vilka nätter...

Alltså vad är det här med nätter o sömn när man är gravid? pust jag är så trött på dem. Vadå sova ut o försöka vara pigg tills bebis kommer? nä...tvärtom liksom...Min natt har sätt ut så här...
Jag la mig visst väldigt sent 23:30, sen kl 01. 02:30, 04.00, 05:30 då började jag bli väldigt less på det här med att vakna o jag åt någon smörgås o sen la jag mig igen o försökte somna om, o sen vaknade jag vid 08.00 o jag var rent ut sagt ännu mera trött o så somnade jag visst om igen o vaknade vid 9:30 av att magen kurrade o katterna skrek...pust vilken natt....
ja det kanske var en speciell natt också för att jag var själv i huset, o det händer inte så ofta...mina killar är på torpet o städar o har det mysigt. så jag har varit själv o myst. Åkte en sväng till sollentuna centrum för att handla lite presenter samt möttes jag upp med min fina vän o vi hade filmys. super härligt. ja snart kommer mina killar hem o då ska vi iväg för att fira världens bästa svägerska o faster, samt åka till familjen hegebrandt fira dem för deras nykomling<3 en härlig dag att se fram emot!
o vårt lilla mirakel är fortfarande i magen o det är ynka 21 dagar kvar...pirr pirr...

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0