Möhippa del 1!



Hihihihi, blev du lurad nu jean? vi grund lurade dig ändå! Jean trodde hon skulle vara barnvakt o jag visste att jean började ana något så jag kom på iden att gå före alla o låtsas att gå på toa, o sa att samboD o elvis var på väg. o det gick du på nu;) hihihihih....



Finaste bruden, fick uppdraget att måla av sin man som hon ser på honom=) det blev en lyckad tavla=)



mmmm..vart är vi på väg nu då? italien, gröna lund kom upp=)



Men vi hamnade på en kryssning, thai tema=) o inte minst job2do live konsert=)



Jumiiiiiiiiii buckets=)



Rooooooollllliiiiigt!
har så många bilder....hinner inte lägga upp andra idag, men en liten blick på hur vi har haft det! underbart!=)

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0