Tänk om....

Jag läste på aftonbladet om familjen som blev utförsäkrade läs mer här
Jag bara tänker tänk om det hade varit elvis, så fruktansvärt! för ja hans balans o syn o allt. o så gjordes en MR-röntgen i somras. ja jag vet precis denna skräck o inget veta? usch ja tänk om! men jag vet att man inte ska blicka bakåt o tänka så..men man gör ju det o kan inte låta bli o göra det heller! min fantastiska, kärleksfulla son!

fruktansvärt av fk att göra så här! finns det en tidsram så här får du sörja ett barn? alltså visst handlar det om fall till fall, o visst andra människor kanske kan arbeta 100% absolut men man måste väl för f*n boka ett möte o prata? o ge chans till att förklara o inte få detta bemötande! fruktansvärt! ja vad säger man, typiskt kanske? hoppas familjen kommer till ro..o hittar ett ljus i framtiden igen...om det nu går...

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0