Hej hej..

åh det är så mycket nu som händer i min vardag o i min skalle;) så många tankar som snurrar runt, jag har försökt skriva listor men lite svårt ändå. jag får visst ingen ro i mina tankar, hahahahaah. Det är liksom ja just det o denna sak o denna sak hit o dit, o just det detta måste jag minnas att göra! hua!

Det har varit många mötet på jobbet o sena kvällar för att jobba in lite tid så jag inte har minus.

Men vi har mycket att se fram emot=) det är det som gör mig varm i kroppen=)

* Idag ska sötaste Isole ha sin namngivar cermoni;) åh det känns väldigt fint att vi får gå på det=) o Elvis är så glad=)

* Nästa lördag gifter Becca o Conny sig, det är så stort<3 all kärlek till dem<3<3<3

* På måndag den 4 juni ska vi ha fest på jobbet o jag blev visst med i fest komiten, uhm...=) det är roligt att ha nåt projekt o så men jag vill ha lite mer tid på mig....:/

* Den 6 juni åker vi ner med linnies halv trasiga cab uhm....till sölvesborg där sweden rock håller till, ja o bilen? hehehe vi måste laga den i veckan! pust!
 det är kanske det jag är lite nervös över, har aldrig varit utan min prins på så många dagar som 4 dagar nästan hur ska det gå??? Alltså elvis klarar ju sig galant han är ju med pappa o mormor, men jag? hur ska jag klara av mig utan min prins? ja men det måste gå=) jag får ta med mig ett kort på elvis o ha vid min sovplats o pussa på varj dag;)

* O i mitten av juni flyttar vi nog in i torpet, vill renovera o fixa o dona ska bli så mys;))))

* O i juni åker vi till härliga österlen med familjen, åhh det är så mycket roliga saker nu som händer jippeiiiiiiiiiiiiiiii

O sen händer det väl inte så mycket eller jo alltså det blir jobb hla sommarn, o jobb med torpet o sen den 4 aug då smäller det;) Då blir Jean o Herman man o fru;)))))) o vi har så fina brudnäbbs kläder o elvis har så fin kostym=)



Våra brudnäbbs klänningar min är till vänster;)



O Elvis kostym=))))))<3


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0