Lycka, Kärlek o en massa ja!

Hej kära ni, åh det har varit en känslofylld vecka.
Ja oj vilken vecka jag har haft. Vi måste ju vara glada för att loreen vann europas kärlek.
I söndags var jag och Elvis hos min fina vän jean som ska gifta sig i augusti, o vi fick prova våra underbara, drömliknande kläder. Åh vilken underbar klänning jag kommer att få ha, åhhh, blev tår ögd av lycka för min väns skull. Och Elvis var så fin, åh vilken underbar pojke jag har;)

Ja ni, jag vill inte försäga mig men jag har ju friat jag med;) o fick ett jaaaaaaaa...<3
hihihih. men vi har ju pratat lite öppet om det ganska länge, ja sen vi var med min svägerskas bröllop i thailand för ja 3 år sedan? åh det var ju så vackert...
om vi ska gifta oss så blir det där o ja, jag orkade inte vänta längre så jag friade...hihihihi....
men vi får väl se när det blir av nästa gång vi åker till thailand hoppas jag då...=)

Men nu, idag ska vi inte prata om mig, utan för våra fina vänner som säger ja till varandra, åh så fint det kommer o bli. jag kommer gråta en massa, måste ha lit reserv smink med mig hihihi...<3

Elvis kommer att vara så fin, han har en grå kostym=)

all kärlek o välmående till er, o en underbar fin framtid tillsammans<3

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0