Mamma vet alltid bäst!

Det var nära att jag gick med elvis till förskolan i tisdags men det var nåt som sa mig att inte göra det, under tisdagen verkade elvis må relativt bra o tänkte för mig själv hm ja onödigt att vara hemma? nä faktiskt inte, det är detta jag vill att alla föräldrar gör, för sina barns skull! tänk att det är barnen som ska spendera en hel dag med förskyling i kroppen, o smitta andra. för vet ni vad???
om Elvis hade gått till dagis skulle han ha säkert smittat ner alla sina kompisar o pedagoger för elvis kräktes senare på kvällen...mmmmmmm just det!!! o hela natten fick jag vara uppe o ge honom sin astma mask också pust o stön. stackars lilla pojke!
vi tror så här, som jag har kommit fram till, även jag som jobbar på förskola. att försäldrar skickar sina barn till förskolan på måndag med kraftig förskyling för att testa eler nåt? o hör o häpna många blir sjuka. o elvis har inte gått på någon av måndagarna han har varit ledig fram tills denna måndag. men ja jo visst har elvis blivit sjuk de andra dagarna så klart. men det kändes så typiskt bara..ja jag vet inte...hoppas han håller sig frisk nu ett tag framåt iaf...kanske lättare sagt än gjort....
men jag säger bara att försök se på ditt barn o var hemma! för observation ja det kanske inte passar alltid med jobbet jag vet, men vi har rätt o vara hemma o ta hand om sitt barn!
vad är det för dag förresten?  man blir lite snurrig av att vara hemma, ha ha ha....
vi har sett på alla möjliga filmer, myst o pysslat.

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0