Min lilla kille!

ack min lilla prins är sjuk igen...
Elvis fick ju sin förskylings astma för ja kanske 3 veckor sen nu, men nu är han sjuk igen;( det började redan förra veckan o då trodde vi att det skulle gå över, som det brukar göra efter några dagar. men på lång fredagen började Elvis hosta så mycket o var väldigt påverkad av det. så jag kontaktade närakuten på löwet och jag fick en tid samma kväll. ringde kära svärfar som kunde skjutsa oss. Elvis sänka var dålig och det visade sig vara infektion i lungerna, så Elvis fick antibiotika.
Hela helgen har jag varit ensam med honom och han har mått si o så. o han är inte bättre heller, fast just nu verkar han faktiskt må lite bättre än igår=) kanske går det åt rätt håll? O Elvis som vill till förskolan o leka;(. Men kanske imorn då? vi får se hur dagen ser ut, vi ska inte ropa hej ännu...
Men ja det är tyvärr så med infektions astma att man drabbas lättast av det vid temparatur skillnader.

Min lilla prins...


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0