Lång ledig!

Hej hopp nu är man lång ledig, men varenda gång man är det så blir ju elvis sjuk...=( men inget o göra åt utom att göra det bästa o ta hand om honom, fast han är ju så sprallig ligger ju inte still! o sover gör han inte heller för det är ju den bästa medecinen men men...

Njuter verkligen o vara ledig för i mina 8 långa år inom vården har jag nog aldrig eller ja nästan aldrig varit ledig under röda dagar, visst ger det mer pengar absolut men det är en tid att vara med familjen osv. o jag har alltid arbetat under midsommar, nyår, julafton, eller ja under påsken. så det känns så befriande att kunna vara ledig så här, rrena rama lyxen, jag kunde ju ha jobbat nu liksom=)
O umgås mer med min lilla son=)

Fast denna påsk känns ju lagom rolig faktiskt, för det första så är sambo D borta under flera dagar, men det unnar jag honom, han behöver komma bort själv på en liten mini semester till umeå. fast som jag skrev i förra inlägget att det kommer bli mysigt ändå....=)

Jag har tänkt väldans mycket på mina vänner denna vecka faktiskt, o jag vill finnas där för dem=) det är inte lätt att jobba heltid o ta hand om hemmet plus sig själv o sitt sambo liv o ja ett barn som tar all tid=) o sen ta hand om sina vänner, men det är viktigt ändå att försöka o skicka ett sms då o då...eller slå en pling det betyder mycket..puss på er love you!

Carpe diem-fånga dagen


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0