vi mar..

bra, resan har varit lang, usch sa trott man var forsta dagen 12 timmar i bangkok utan att sova nat, vi tog natt taget mot sodra thailand o vidare mot koh jum dar vi var i 2 nater tyvarr ar det ju lag sassong o vi var totalt 4 turister en resturang oppen..
o nu har vbi hamnat vid koh lanta efter 7 timmar omvags resa usch..
men vi njuter..lite regn men vi har haft tur da var vi pa bussen..
pa koh lanta ar det fa turister vi kommer att vara har 2 natter o imorn funderar vi pa att aka till koh lipe sodraste thailand man kan komma...
det ar nog inte manga urister dar heller men vi provar...
ja vi mar brao  har det gott...varmt o skont....
kom in har pga av att jag ville fa tag pa vanner pa koh samui vi far se om vi aven aker dit o halsar pa vara vanner...will see....

Mina vänner
Postat av: Nilla

Härligt att höra ifrån er. Njut av er semester nu. Puss och Kram till er alla tre.

2011-09-07 @ 16:34:16
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Momo

Hej sötisar! Ikväll sitter vi hela lilla familjen o tänker på er. Fint att ni har de bra. Pussa dina gubbar! Kream o love från oss :) Alex, Jeanette, Leon, mormor och jag

2011-09-07 @ 20:34:42

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0