har valt..

att inte hålla på med det dära halloween tjafset, men gu alltså, vad alla håller på..
jag var ju istan i lördags o råkade gå förbi buterix affären, o det var en lååång kö...
jo alltså jag kan ju förstå visst att det är roligt att klä ut sig osv. men det är så dramatiserat...
nä det räcker med amerikanska traditioner.
o vi har faktsikt inte fått en enda besök av några spöken eller troll eller häxor, lite skönt det.

men det är ett minne jag har, när jag var liten så klädde jag ut mig med min vän jean, o vi gick runt o ringde på. ingen förstod vad det handlade om, jo det är sant...vi förklarade..men sen ringde vi på där, ett amerikanskt par o de sa, äntligen kommer ni;)





Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0