JOB2DO LIVE!!!!!!!

då var vi ombord, lite scary var det när vi skulle gå ombord många poliser o hundar som nosade på passagerarna.
Vi blev förvånade att vi hade fönster i rummet, vi var rätt högt upp ändå, trodde vi skulle vara ännu längre ner.
då var vi färdiga för party=)





Men ska jag se ut så här då? jag blundade på varje kort ju, ja nu??;)
o vet ni, just när vi sa till varandra, undrar vad job2do gör? ja de äter nog i sitt rum men näää...för det blev en konstig, härlig stämning sen, för tre bord från oss, ja vem sitter där tro?? jo inte minst job2do=)=) det var några som visste direkt att det var dem. o gick dit för att ta kort o prata med mera. några sa högt hm kanske är det job2do de där?? hallååå det klart det är dem=) jag sa åt danne du måste gå fram kom igen, för mig ville han inte prata med alltså han som sjunger;) danne gick fram o sa hej o hur mår du på thai=)=))))
o gissa alltså se vilket bra kort det blev=)





O här är bandet=)))))))))))))) o jag pratade thai med dem=) o se han med gul tröja, vi mötte han dagen efter o ja vi är ju praktiskt taget polare, eller vad tycker ni;) så säger de i thailand iaf....om vi har mött någon som vet vem job2do är ja då säger de att de är polare med dem...ja är inte jag det då??;)



Jag kunde inte låta bli att ta kort, o de tittade på mig o skrattade hahahahahaha



cool bild va???



ahahahahhaha, rooolig bild, o jag fest röker...... ja jag vet inte bra!!!;)



smile=)



partyyyyyyyyyyyyyyyyyy



vi är längst fram o ser på job2do




här är mina polare;))))))))))







detta var min bästa helg någonsin, så häftigt!!!! o alla människor vi mötte var så taggade o vilken känsla...som i thailand, alla är vänner med alla...o ja det var underbart!!!

bästa 11 års dejt!!!!! tack darling för vi gjorde denna kryssing tillsammans=) minne för livet!!!

Mina vänner
Postat av: Susanna

Men, vad skoj att åka kryssning med thaitema, passar ju er perfekt då ni verkligen verkar gillar Thailand:-) grattis till era 11 år tillsammans!

2011-11-22 @ 08:52:00
URL: http://themagicone.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0