Ont i magen!

Jag kände på mig faktiskt rätt tidigt igår kväll att nåt var på g, jag känner mitt barn så det så! hans nr 2 såg konstiga ut, grusigt o luktade konstigt, han åt ingen middag heller. då gav vi honom resolax. förr var det ovanligt lite vi behövde ge honom den.
men det sista tiden lite oftare. men det kom inte så värst mycket då heller, igår alltså. vi får göra en klyx behandlig ikväll.
men efter en stund började han att kräkas massor, åh det höll på till midnatt, jobbigt!
Jag mår si o så. o sambo D är dunder förskyld. jag har en viktig studie dag idag, som jag måste gå på. ok om det hade varit en vanlig dag, då hade jag varit hemma idag med. men ja...åhhh det är inte lätt att ta de rätta beslutten när man är trött. så ja jag får gå på studie dagen nu, o sambo d hemma med elvisen.

som mår ganska bra nu faktiskt. han är uppe ju? ja jag vet inte om det är magsjuka eller en förstopping som spökar....men vi gör en klyx behandling sen ändå. tyvärr så måste vi vara två om det. men hans mage verkar må lite bättre nu iaf...

men irrriiii är det, jobbigt att det ska vara så här, ja men har man barn med speciella magar o infektions känslighet så är det så tyvärr. o mer påtagligt är det nu när jag jobbar 100% o dagtid. vi har fått dela upp vabb dagarna. o nästa vecka är jag som vabbar för då är det botox behandligen igen...

men som jag o elvis brukar säga till varandra (tur att jag har dig, älskar dig)


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0