irriterad!

ja minst sagt idag vill jag bara dra över täcket o sova, inge roligt alls...
Elvis är fortfarande dålig men alltså magsjuka? njae de kan man ju inte påstå att det kan vara...det är hans tarmar som inte klarar av en kraftig förskylning det tror jag så det är i fallet. jag fick ju tag på tarmterapin igår, de tyckte också det var konstigt med magsjuka, elvis skulle få antibiotika för tarmen, flagyl. oh ja när man är trött o irriterad redan på morgon för att gå ner till centrum fr att hämta dessa mediciner, ja va händer då??? tyvärr så finns de inte på elvis recept lista du får ringa till dem..Men du skojar???
 ohh så arg o irriterad jag var/är....han behöver sin medecin. o jag har försökt få tag på dem hela eftermiddagen...

irri idag? joooo tack!!!!!!


Mina vänner
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Hej vännen?

Har du doseringen? Vi har massor med Flagyl här hemma om du vill komma förbi och hämta? Har minst en oöppnad flaska! Hör av dig vännen!

Kram

2011-01-26 @ 16:46:57

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0