snart så....

ja då va man hemma nu och jag har då semester nu=)=)=)
ska packa det allra sista o svärfar hämtar oss snart...
som jag skrev ett inlägg tidigare kommer jag att finnas här ibland, på bloggen. lägger upp lite bilder osv. sen ev men ganksa säkert så kommer jag att finnas även på backpacking direkt sök mitt namn ElvisMamma o där ser ni det senaste resan.

Ni får ha det så bra så länge så ses vi i thailand.
kl 8.00 svensk tid kommer vi vara i thailand imorn. så tänk på oss då=)=)=)=)=)=)=)=)=)

Tjing tjing ha de så bra i de gråa sverige...


Mina vänner
Postat av: Nilla

Hoppas resan går bra. Kram på er

2011-02-28 @ 16:44:16
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Momo

Hur e de med er mina stora älswklingar???

IIII LLLOOOOOVVVVVVVVVVVEEEEEIIII YYYYYOOOOOOUUUUUUUUUUUUU :)

2011-03-11 @ 18:10:14

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0