Ingen vanlig dag utan det är elvis 4 årsdag!!!

Elvis, vårt mirakel fyllde 4 år den 3 dec. vi uppvaktade honom fört vid sängen, elvis blev så glad, o sa: är det redan jul?? gos ungen min, han trodde att det var julafton=)))

Elvis första gäster var farmor o farfar, o Nisse ville vara med o öppna paket=)
Elvis fick så många paket så han visste inte vart han skulle ta vägen, lilla gubbn. mycket bilar (filmen) saker!
Anna o sötaste Elnalie åkte så långt för att komma till Elvis=) så mysigt.
Jörgen, Mickis, o sötaste Matilda kom också väldigt långt för att åka till Elvis, så roligt!!!!
Äntligen kom tilda=) de hade så roligt. elvis o Tilda skapade ett band, nu väntar vi på turne=) sötnosarna
oj, oj oj, vilka fina saker elvis fick=)
Farfar, o kusin millis=)))
Elvis önskade sig spiderman tårta, lättare sagt än gjort;) men vad gör man inte för sin son! jag gör aldrig om det ok!;)
Det var så många som kom o vi är så tacksamma att alla tog sig tid för att komma o fira vårt mirakel=) ni förgyllde Elvis dag=)
så nu vet jag inte vad jag ska ge elvis till julklapp=) han har ju fått så mycket, o så många saker=))))

Mina vänner
Postat av: Susanna

Grattis i efterskott, Elvis! Du börjar bli en stor kille nu:-)

2011-12-29 @ 22:57:46
URL: http://themagicone.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0