Så uppskattad!

Hej kära ni...
är ni stressade? njaeee jo lite det är jag, fast nu är allt klart inför imorn, alltså självaste julafton. shit vad det känns konstigt med julafton redan imorn...
det går för fort..
vi ska vara hos sambo Ds morfar som har blivit 100 år, ja det ni=) o sen åker vi till min mor.
vi har ju sagt att vi inte ska ha julklappar, bara barnen. Men jag kan inte låta bli att handla för jag vet att de handlar till mig....
Nu när det närmar sig jullov för mina förskolebarn, har jag fått en hel del paket. o det känns så varmt om hjärtat..att föräldrar o barn handlar, eller gör något fint till bara mig o ja mina andra kollegor såklart=) men att de gör detta för mig? otroligt uppskattad man känner sig=))))))
jag älskar mitt jobb=)
Denna fina ask är en mamma som har gjort, så otroligt fint gjort, så fina detaljer=)
Vi fick från jobbet:eko kaffe, eko te o eko chocklad, inom kollegorna så skulle vi ge en julklapp för 50 kr o lägga den i en kasse. o där skulle vi sen ta en julklapp. jag hade köpt 3 st burkar ja som man bakar i. o jag fick en kula med lyse i, som jag hade önskat mig faktiskt=) från föräldrarna fick vi julkaffe o godis, en marsipangris, o mera chocklad. från mina kära kollegor en marsipan groda o ett hjärta med en tomte på=)
här är asken en gång till, så fin!!!!!
god jul o gott nytt år=)

Mina vänner
Postat av: Mikaela

Hej!

Har läst din blogg och har massor av frågor som jag inte vill ställa här:) Undrar om du kan skicka ett mail så kanske du kan svara mig lite:) Gäller min dotter som nu utreds för hirschsprungs..Mvh Mikaela

2011-12-29 @ 21:30:41

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0