Fröken Erika...

det pirrar i magen just nu..
jag ska möta nya mäniskor, föräldrar, barn, nya chefer, kollegor, nya rutiner, o arbetstider!!!

med andra ord, jag är med JOBB!!!

fast allt de där, mött nya människor det har jag ju redan gjort hahahah...
men nu börjar det på allvar, oh my god!!!
nya rutiner som sagt, det är det jag är lite nervig av. o allt det man ska göra som jag inte gjort förut.

Ja men vad är det för jobb då???

jo härmed kan man kalla mig för fröken Erika, ja ja minsann, Jag ska arbeta på en förskola. Det är helt nytt för mig..tänk efter 8-9 år som vårdare...o bli barnskötare bara så där...inte lätt inte!

Det känns jääääääätttte roligt, spännande, jag tycker om nya utmaningar.....
tjohoooooooooooooooooooooo

Nytt jobb

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0