Doktor besök

Elvis har varit hos doktorn med sin pappa..jag jobbade o var så så så nervös så jag kunde inte koncentrera mig..

Elvis har gjort en magnetröntgen för att se hur det står till med ögonen osv...

för att inte gå in på en massa detaljer som bara vi, o nära o kära får reda på..det blir ju så långt annars..

men som vi visste förut att något hände i grav. 12 när allt setts ihop, blev lite knas. men vi har ju vår fina, underbara pojke här idag=)=)

Elvis är lite klumpigare än de andra barnen o kommer o vara det, men vi ska på sjukgymnastik för att träna upp det till det bättre.

Jag vet inte varför hon kunde konstatera att Elvis inte kommer att kunna bli fotbolls proffs m.m men vi har ju nog med sportfånar i vår familj;)

det är dags att vi får en gitarrkung igen eller hur???;)

så ja jag är faktiskt lugnare nu, min lilla prins o mirakel Elvis finns hos oss, mer lyckligare kan jag inte vara just nu!!! det kunde ha varit ännu värre eller hur??? o det ska vi inte gå in på....

När denna bild togs var jag i grav. 13 helt ovetandes om vad som sker inne hos min fina, lilla mirakel Elvis....
Som vi älskar dig, det finns inte ord!!!!!!


Mina vänner
Postat av: Nilla

Ja, tack och lov för vårt lilla mirakel, som inte är så liten längre. Jättebra med sjukgymnastik. Och farmor ska nog ta en eller annan skogspromenad med honom, över stock och sten, bra träning. Men det får bli när ni kommer hem från Thailand.

Kramar i massor till er alla

2011-08-25 @ 15:20:01
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0