Segt

minst sagt...
Elvis mår bättre vi har blivit "utcheckade" från sjukhus vilket är så skönt!
men det är segt med mat o dricka...Jaja de går väl framåt men jobbigt att hålla på att titta i blöjan jämt o ständigt, har han kissat? nä då behöver han mer vatten....blä så irriterande det är! varför kan vi inte ha en normal familje grejer, ja men ni fattar. att slippa hålla på som vi gör, hemsk tanke kanske? men samtidigt tycker jag att vi har växt som en familj, alltså vi vet vad vår son går för, vi vet när han är dålig och vi vet vad som då ska göras. Och jag har lärt mig så mycket, som jag aldrig annars skulle ha gjort....
Och jag är så stolt över vår son som har fått uttsättas för allt detta! jag är så lycklig att jag har honom tro inget annat!!!!!

tex jag vet hur ett dropp fungerar nu, blodprov vilka som ska tas med mera, vet hur man rengör en stomi påse på magen som elvis har haft, ögoninfektion, allt som hör till förstoppning och dess grejer. Ja jag är rätt stolt över det vi har lärt oss. Jag känner mig mycket säkrare på vården då när jag vet så mycket. Och alla dessa duktiga läkare som jag eller vi har träffat och människor som är i samma sits....


Mina vänner
Postat av: Anna

hej! såg din blogg när jag letade efter en möjlig diagnos till min flicka. Denna sjukdomen, Hirschsprungs stämmer såväl in på henne. men jag tänkte fråga dig en privat fråga. Fanns det någon avvikelse med din sons anal, eller ändtarm? jag hittar inte så mycket fakta om det. tacksam för svar men förstår om du inte vill svara. mvh Anna orolig mamma.

2010-09-06 @ 21:00:56
URL: http://annaoja.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0