känner mig...

trött, sliten, såå trött!!!

Nu när man är ledig så här i några dagar och tar det lugnt då kommer denna trötthet smygande för man har laddat så nu den sista tiden...puh!

Jag måste idag kolla igenom papper, lägga in i pärmar. Har inte gjort det på länge fy skäms på mig!

Jag vill gå och köpa lite påsk saker, känner att nu vill jag välkomna våren, Härliga vår!!!

Elvis är så söt, så söt! hans sätt att försöka prata och nya ord kommer upp, som man inte riktigt förstår, men jag hänger med och försöker förstå och han själv blir förvånad, okej typ det är bara att prata mer mamma verkar förstå det jag säger....
och nu säger han verkligen Mammma ocg pappa när han vill oss något och pekar o har sig!

Mina vänner
Postat av: Anna-Maria

En massa kramar till dig.. =)



HÄr hemma har vi oxå börjat med pappers göra, inge skojj oc jag fattar inte varför man inte häver in dom på en gång... Blir lika arg varje gång jag får ta hand om den stora bunten..



Massa kramar och önskar dig en underbar helg

2010-03-26 @ 18:15:46
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Vila nu så ses vi i morgon!

Kram!

2010-03-26 @ 22:12:37
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0