Vår nyårs firande......



Elvis fick en nyårs present av sin mormor, en söt mjuk groda



Vi bestämde oss ganska sent att det vore trevligt att fira med kusinerna, de bor bara 30 minuters gång avstånd, men till vår glädje fick vi skjuts dit o hem....Jag hade målat hjärtan på mina kinder....



Kusinerna o en söt Alva som var mycket med elvis under kvällen. Elvis tyckte om henne



Oliver o Elvis rockar till musik



Bus o mys



dyraste fiskgratäng jag ätit, det va tryffel i, o hummersås, hummer å så gott det var...mums....



Jag kör bil....Jimmy o malena sötaste ni! tack för en underbar kväll.....





Oliver o jag



Å så var det dags.......snart inpå nya året...



Raketer, så många fina......









Sambo Ds hemma gjorda med saltpeter o socker...det lyser bara inget annat.....






GoTT NYTT ÅR..............................

Mina vänner
Postat av: Nilla

Gott Nytt År på er alla tre. Ni verkar ha haft en trevlig kväll. Men vad har hänt med Elvis??? Han ser ju så stor ut. Rockar loss med Oliver, helt underbart. Fina fyrverkeribilder. Jag såg en hel del fyrverkerier över Stockholm, och en massa såna där ljuslyktor som ni skickade upp i Thailand, jättefint. Men mycket pengar som går upp i rök, och stackars alla djur.

Hoppas nu att det blir ett riktigt bra år.

Kram på er alla.

2010-01-01 @ 17:33:50
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

God fortsättning! Ni ser ut att ha haft en fin nyårsafton, inte långt från oss ;)

Vi var hemma på dagen och firade Axel och sedan på kvällen var vi borta hos vänner i Rotebro.

Nästa nyår hoppas jag att du, Elvis och D kommer och firar Axel :)



Många kramar!

2010-01-01 @ 18:12:51
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Mari

Vad mysigt ni verkar ha haft det!

Ni är ju bara sååå fina, urgulligt med hjärtan på kinden och Elvis då... Han ser ju rakt vuxen ut med slips och hängslen.



Kram på er.

2010-01-01 @ 19:01:24
URL: http://mammagladh.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0